پرسش و پاسخ

واتساپ دات آی آر بیش از ۱ سال سابقه در ارائه خدمات پرداخت‌های ارزی آنلاین، IT، امنیت شبکه و ارزهای دیجیتال فعالیت دارد

واتساپ دات آی آر خدماتی هم چون عرضه کارت های اعتباری مسترکارت، ثبت شرکت و حساب بانکی تجاری در کشور انگلستان، خدمات ارزی، خدمات درگاه‌های پرداخت خارجی همچون پی پال و استرایپ، خدمات ارزهای دیجیتال، پرداخت هزینه‌های مربوط به امور مهاجرت، پرداخت هزینه‌های مربوط به فرم‌های بین المللی همچون دانشگاه‌ها، آزمون‌های بین المللی، کنفرانس‌ها و بسیاری موارد دیگر در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می‌کند.

بطور کلی در هنگام ثبت نام روی وبسایت واتساپ دات آی آر و ثبت سفارش ارائه آدرس ایمیل، تلفن همراه و آدرس پستی معتبر به همراه تصویر کارت ملی، شناسنامه و پاسپورت شما الزامی است. مدارک ارسالی شما بررسی شده و در نهایت حساب کاربری شما تائید و فعال خواهد شد.

برای ایجاد سفارش ابتدا باید در سایت ثبت نام کرده باشید (لطفا این مورد را در نظر داشته باشید که با هر ایمیل و یا هر شماره تلفن همراه تنها 1 بار می توانید در سایت عضو شوید) ، پس از ثبت نام با ورود به حساب کاربری می‌توانید سفارش مورد نظرتان را ثبت نمایید.

به غیر از آدرس ایمیل و شماره موبایل باقی اطلاعات شخصی قابل ویرایش هستند. برای تغییر آدرس ایمیل و شماره موبایل باید با بخش پشتیبانی تماس گرفته شود.

واتساپ دات آی آر به حریم شخصی کاربران متعهد میباشد و اطلاعات شخصی مشتریان که توسط واتساپ دات آی آر دریافت می‌شود، صرفا جهت احراز هویت فرد می‌باشد و هیچ گونه استفاده دیگر از آن نمی‌شود. همچنین جهت امنیت پرداخت و ارتباط آسان در مراحل خرید، IP شما در سیستم ما ثبت می گردد.

ساعت کاری واحد پشتیبانی و زمان پاسخگویی تلفنی به وقت تهران روزهای شنبه تا پنج شنبه از ۹ صبح تا ۱۱ شب و روزهای جمعه از ۱۰ صبح تا ۵ بعدازظهر و پشتیبانی از طریق واتساپ ۲۴ ساعته می‌باشد.

بخش پشتیبانی واتساپ دات آی آر آماده هرگونه پاسخگویی و پیگیری شکایات شما است، لطفا درخواست خود را از طریق برگه “ارتباط با ما” برای ما ارسال فرمایید. همکاران ما شکایت شما را بررسی کرده و موظف به پاسخگویی آن در حداقل زمان ممکن هستند تا رضایت شما حاصل شود.

آیا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید؟

لطفا با پخش پشتیبانی تماس بگیرید همکاران ما در اسرع وقت شما را راهنمایی خواهند کرد.